Re: Nowy na grupie - pytanie ...

Autor: Tomasz Jędralski (Tomasz_Jedralski_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 20:25:51 MET

Buraq napisał(a) w wiadomości: <8462v5$s4q$3_at_druid.ceti.com.pl>...
>Zalezy od czytnika newsow.

Mam OE .

>Pytaj, pytaj...

Dzięki .

 1.Czy można tak ustawić OE , aby kopie odpowiedzi z NG szły do mnie na priv
?

 2. Co oznacza skrót fwd ?

 3. FTP i zwykłe pobieranie plików z sieci . Może kilka słów wyjaśnienia na
ten temat ?
     Różnice itp .

 4. Proxy . Jak to w końcu jest ? Włączać czy nie ?

 5. Czy Norton Antyvirus to rzeczywiście najlepszy program antywirusowy ?
      Czy można jego bazę na bieżąco uaktualniać z sieci ?

 6. Czasami na pulpicie podczas przesuwania jakiejś aplikacji ( np. WinAmp )
pojawiają się ' rysy ' . Co jest ?

>ROTFL
>(ROTFL - rolling on the floor laughing - turlajac sie po podladze ze
>smiechu.)
>Nastepnym razem zapytaj sie co oznacza 'tia' :-))

Myślałem , że TIA to thanks in advance ... Ale skoro jestem w błędzie to co
to znaczy ?

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski