Problem z Samsungiem SW-206

Autor: Ctos (wojseb_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 18:56:08 MET

Kupilem ta nagryware.i zabralem sie za nagrywanie. Najpierw sciagnalem sobie
CDRWIN 3.8A (wersja sckrackowana) i nagrywal yaco taco. Pozniej sciagnalem
Adaptec Easy CD Creator 3.5C i on wykrywa mi nagrywarke dobrze tylko jest 1
problem a wlasciwie 3, ze nie wazne jaka predkosc ustawie to zawsze nagrywa
mi z predkoscia 2X a pozatym nieraz zdarzaja sie wypadki z otwierajacym sie
podajnikiem krazkow na samym koncu nagrywania i trace przez to krazek CDR
albo CDRW( i musze czyscic i nagrywac od nowa) Pozatym jak nagrywam CDRW to
za pierwsza sesja nagrywa mi wszycho blednie a pozniej jak cos dogram to juz
jest ok. A teraz moja goraca prosba:
czy nie wie ktos jak skonfigurowac EasyCDCreatora zeby sie nie kopal albo
niech ktos da link do sciagniecia Easy CD Creator`a 4.0 Deluxe. Prosze o
odpowiedz!!!.
Ctos