Odp: 2 kompy i 1 linia telefoniczna

Autor: Maciej Więckowski (infocomw_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 10:12:02 MET

jest taki pakiet INTELa ktory pozwala laczyc kompy
w sieci 10 mb/s wykorzystujac linie telefoniczna nie zajmujac lini (!)
tzn. mozna jednoczesnie pracowac w sieci i rozmawiac przez telefon
mozna zlaczyc az 25 kompow i kosztuje 300-400zł
ten pakiet nazywa sie INTEL AnyPoint
sprawdz na stronie www.intel.com.pl

Zycze powodzenia
Maciek