amd K6-2 3DNow a Zoltrix Cobra

Autor: Leszek Janczewski (kontek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:59:59 MET

Poszukuję od jakiegoś czasu procka MMX (ale wiadomo co dzieje się na rynku i
trudno go dostać w jakiejkolwiek formie).
Oczywiście problem ten związany jest z tym, że niefortunnie kupiłem Zoltrixa
Cobra a to "ścierwo" pomimo, że niechodzi
z Linuxem to jeszcze potrzebuje MMX a ja mam skromnego P166 (btw. ciekawe na
stronach Zoltrixa piszą, że ten modem wymaga P100 lub wyżej, może podać ich
do sądu :) ).
Ponieważ nie mogę dostać MMX pomyślałem o alternatywie czyli o Amd K6-2
3DNow który ma podobne instrukcje co MMX, ale nigdzie nie mogę doczytać lub
dowiedzieć się czy te procesory będą chodziły z Zoltrixem Cobra ?

Proszę pomóżcie !!!

Leszek