Canon 4400... napełnianie...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:00:36 MET

Cześć...
Czy ktoś napełniał zbiorniczki w tej drukarce (konkretnie zaś BCI-21). Jeśli
tak to powiedzcie proszę jak to się robi, jakim tuszem najlepiej i gdzie go
kupić...(Warszawa) Sprawa jest dosyć pilna bo... moja dziewczyna musi sobie
wydrukować pracę semestralną, a tuszu jak się zapewne domyślacie... brak...
Pa...
P.S. Aha, nie wysyłajcie mnie do Inkpolu bo tam akurat na interesujący mnie
temat nic nie ma...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy