Overlocking Celerona 333 - dziwny problem

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 15:07:54 MET

Mam Celerka 333 do Slot-1, płyte Shuttle na Via Apollo Pro 692 i po
podkręceniu zarówno FSB na 75 jak i 83 MHz wszystko jest ok tylko CD siada -
tzn. przy próbie czytania czegoś wyskakują jakieś idiotyczne błędy. Reszta
jest ok, 2D i 3D. Czy da się coś na to poradzić?

Za miesiąc zamierzam kupić napęd DVD - czy możecie mi polecić jakiś odporny
na overlocking?

Neas!