Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicze doradzacie?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 15:04:03 MET

Robert Jezierski (jezierski_at_amos.com.pl) wrote:

: - Jakiego rodzaju usługi powinny by przedstawione?

Dostepne.

: - Jakie przykłady aplikacji powinny być opisane?

ping, wget, at

: - Jakie społeczne aspekty zjawiska powinny być ujęte?

Zadne. Hej, czy to podrecznik psychologii czy poradnik techniczny?

: - Jakie przykłady dobrych stron WWW (w najróżniejszych kategoriach)
: powinny być pokazane (polskie i zagraniczne)

Dobre. (I tak nie pokazecie stron, ktore sa wam nieznane.)
Podkreslic, ze przeladowanie grafika utrudnia dostep ociemnialym.

: - Jakie podejście do kwestii polskich ogonków powinno być upowszechniane?

Wlasciwe.

: - Czego oczekiwalibyście od takiego "kompendium", gdybyście chcieli polecić
: go młodszej siostrze, wujkowi, bratankowi, teściowej, emerytowanemu sąsiadowi?

Ze nie bedzie w nim pieprzenia o pornografii i pedofilii ani tez
mamrotania jacy to hackerzy szkodliwi i ile tego warezu. Po prostu.

: - Czego absolutnie w nim być nie powinno, by nie raziło amatorszyzną i nie
: upowszechniało "złych" nawyków.

Nawolywania do przestrzegania. I tak wszystcy albo na to leja, albo nie.

: Czyli mówiąc krótko, jakich byście sobie życzyli w nowym 2000 roku "świeżo
: usieciowionych" Polaków, abyście ich przyjęli z "otwartymi ramionami"?

Nie zadajacych takich questow jak powyzszy.

: (Ja oczywiście swoje zdanie na ten temat mam wyrobione ale opinia publiczna
: jest najlepszym sprawdzianem takich poglądów, więc liczę bardzo na Wasz odzew,
: myślę, że najlepiej na jednej konkretnej grupie dyskusyjnej, proponuję:
: pl.internet.polip )

No i mamy spam.

: PS. Dawno temu redagowałem m.in. książkę dr Wiesława Cupały o "Internecie dla Hackerów"
: niektórym się bardzo podobała, inni mieli jej za złe "hermetyczność" ;-)))

Internet nie jest dla hackerow.

--
Slawomir Marczynski (Mr)