Re: DVD problem

Autor: PG (pg_at_com.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 12:45:24 MET

Miałem kiedyś bardzo podobny sprzęt i taki sam problem - pomógł dekoder
(RealMagic Hollywood +).
Problemem w tym wypadku jest słaby koprocesor w procesorach serii K6. Nie
wiem natomiast jak sprawa wyglądałaby gdybyś zmienił kartę grafiki powiedzmy
na ATI Rage Fury 128...

Pozdrawiam
vlad_d_at_poczta.wp.pl