Re: Najlepszy CD-ROM ?

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 11:32:09 MET

Dentarg wrote:

> Teac 32x
> albo Plextor 32x (40x).
> Najlepiej SCSI, choc plextorow IDE nie widzialem ;)).

Popieram w 100% teaca SCSI, plextory też mają świetną opinię, ale jak
kupowałem CDROM to w Krakowie go nie znalazłem. TEAC jest super - cichy,
szybki i idealnie czyta audio (obsługuje 4, 16 i 32x, ale u mnie już
przy 16 pojawiały się błedy - czyli nie jest może szybko, ale jakość
jest idealna).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen