Re: Skopane plyty CD-R - jak naprawic?

Autor: Sebek (sebek_at_iname.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 10:44:00 MET

Reteki napisał(a) w wiadomości: ...
>Cze.
>Mam taki oto problem. Przez pewien czas moja nagrywara psula mi plytki,
>czyli zaczynala palic i po chwili wystepowal blad co powodowalo wysuniecie
>sie tacki z popsuta plyta. Teraz mam nowa nagryware i czy jest mozliwosc
>wykorzystania tych plyt na ktorych jest wypalone moze po 2MB? Jesli tak to
>moze ktos lopatologicznie mi to wytlumaczy:)

IHMO jeżeli nagrywałeś w "Disk At Once" to po ptokach na pewno. Jeżeli nie,
to TOC nie był zapisany i teoretycznie można by zrobić multisesję zaczynając
dane drugiej sesji za uszkodzonym obszarem. Ale mówię: czysto teoretycznie,
bo na płycie nie ma danych o pierwszej sesji i żaden znany mi program tego
nie łyknie.

Pozdrawiam.