Re: legalne odtwarzanie mp3 ???

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 10:25:32 MET

termit napisał w wiadomości:
> witam
>
>mam pytanie : w mojej kawiarence internetowej chciałbym żeby
>grała sobie muzyczka czy mogę w niej puszczać muzykę z mp3
>- tzn czy jest to legalne ???

Zależy, co jest w tym mp3. Za "publiczne odtwarzanie muzyki"
zbiera pieniądze chyba ZAIKS - obojętne, czy odtwarzasz
z płyty, taśmy, pamięci EPROM czy dysku komputera.

Również za włączone radio np. u fryzjera trzeba płacić.
ZAIKS posunął się nawet do tego, że żąda opłat dla artystów
(i siebie oczywiście) za odsłuchiwanie płyt w sklepach muzycznych...

PF