Re: Celeron 300 - PODKRĘCANIE !!!

Autor: Piotr Kilarski (p.killer_at_bph.krakow.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 09:33:15 MET

Cze
mialem takiego procka ale plyte zworkowa
i podkrecalem bez zamalowywania stykow
normalnie taki procek jest ustawiony na 66 MHZ i mnoznik 4,5
mozesz ustawic na 75 MHZ z tym samym mnoznikiem i zobaczyc jaki jest efekt
pozatym na temat podkrecania prockow byl opisywany w "enterze" i "Chip-ie"
przed wakacjami
Piotr
Stef napisał(a) w wiadomości: <82irku$mm1$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...