Re: 2000

Autor: Piotr Kilarski (p.killer_at_bph.krakow.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 09:26:56 MET

Cze
najprosciej jak mozesz sprawdzic to
1.) wejsc do biosu ustawic date na 31.12.99 i godzine na 11.55
i dac mu przejsc po zapisaniu ustawien biosa do roku 2000
i powtorzyc taka operacje dla lat następnych razem z datami w latach
przestepnych czyli 29.02.2000 oraz 2004
jezeli przejdzie bez problemowo to jest ok.
2.) zdobadz programiki do testowania biosu ale upewnij sie ze sprawdzaja
zegar czasu rzeczywistego (RTC)
Piotr