Re: Problem: Shuttle HOT AV-61 + Celer 466

Autor: Jarek Bokszczanin (drawsko_at_inet.com.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 09:04:11 MET

Kupiłem dziś dla znajomego płytę Shuttle Hot AV-61 z Celerem 466,
adapterem do slot1, 64mb sdram 100mhz -- montuję to wszystko plus karta
graficzna i... nic. W ogóle nic nie pojawia się na ekranie, monitor nawet
się nie budzi, zero pisków z bzyczka. Płyta jest zworkowa - bezzworkowa
:-). Tzn. domyślnie ma ustawione zworki na "Auto" i procesor powinien
zostać wykryty. Dla overclockerów jest możliwość narzucenia taktowania.
Adapter do slot1 też na jakąś taką zworkę pozwalającą na
przetaktowywanie. Kombinowałem różnorako i nic. Jakieś sugestie?

A sprawdziłeś czy zworka dot. zasilania jest odpowiednio ustawiona?
Tzn. AT czy ATX :)) ?

Jarek Bokszczanin
Internet: jarkozi_at_box43.gnet.pl
WWW: thebeast.topnet.pl