Tylko dla zaawansowanych i tworczych kozakow

Autor: MARIUSZ KOWALSKI (manieck_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 08:36:49 MET

Czy ktos moze mi pomoc w znalezieniu jakichkolwiek
materialow (prawde powiedziawszy sam nie mam zielonego
pojecia od czego zaczac i co konkretnie szukac), ktore
mogly by mi pomoc w napisaniu pracy nt. "Zastosowanie
technologi informacyjnej do organizacji przeplywu
informacji w hipermarkecie". Nadmieniam, ze praca ta ma
byc na poziomie licencjatu. Prosilbym ewentualne chetne
mi pomoc Osoby o kontakt / manieck_at_poczta.wp.pl /.
Postaram sie odwdzieczyc za kazda pomoc jak tylko bede
potrafil.

Z gory dzieki. :)

Poazdrawiam

Manieck