Re: Nagrywanie CD to CD

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 08:22:13 MET

Mr. Free napisał(a) w wiadomoœci: ...
>Pierdoly, nie pierdoly. Wiekszosc CD-ROMow EIDE nie potarfi zczytac
>plyty 1:1. Aczkolwiek istnieja takie ktore potrafia. Ja np. nie
>spotkalem jeszcze zadnego takiego a widzialem i testowalem ich baardzo
>duzo.

ja tez juz pare cd sprawdzalem i powime ci ze moj teac x24 dziala bez
problemy tylko
ze jak juz pisalem audio czyta x5 wiec nie moge przegrywac 1:1 na
maksymalnej predkosci x6
( tradycyjnie po chwili jest buffer under....) ale zmniejszenie predksoci
nagrywania do x4 eliminuje problem
jesli chodzi o data cd to palenie cd 1:1 dziala zarown z robieniem image na
dysku jak i on the fly

dalej bawilem sie tym samym na toshibach - efekt identyczny
w pracy bawilem sie na samsungu - dokladnie to samo

wszystko dziala poprawnie i nie ma problemu
dodam ze nagrywarka zawsze byla SCSI ( yamacha lub hp ) a wszystkie CD byly
IDE

wiec dziwi mnie twoj post bo jesli jest tak jak piszesz to wytlumacz czemu u
mnie dziala wszystko poprawnie
i nigdy nie mialem problemow
mozesz miec wentualnie problem z paleniem on the fly jak masz stara plyte z
ktorej chcesz kopiowac ( rysy )
ale wtedy wylaczysz on the fly i np Nero zrobic i image i potem wypali :)

a na zapas nagrywarka ide i cd ide tez pali 1:1

Bart
bartek_at_coig.katowice.pl