Re: Jak dać speeda myszy genius netmouse pro

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 07:09:46 MET

Użytkownik ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7e8e6scpvja4eafkck4umfriudk8thpano_at_4ax.com...

> IMHO trzeba pogrzebać w rejestrze - albo znajdź ręcznie gdzie to się
> przestawia w rejestrze albo załatw sobie programik ktory pokazuje
odwołania
> do rejestru i wtedy pokaże Ci gdzie co suwak w panelu sterowania zmienia w
> rejestrze - no i probuj wstawić tam liczbę większa :)))
>
> BTW: Po co Ci aż taki speed???

Przyzwyzcajenie z QUAKE'a??
NIe tylko, po prostu jak się człowiek przyzwyczai to się fajnie brusi
Ten programik o którym wspominasz to ciekawe, może Norton Registry Tracker
pomoże
Dobra juz wiem w rejestrze jest wartość MouseSpeed a zmiana jej wartości
powyżej 2 nic nie daje
Dzięki

--
Pozdrawiam,  Andrzej