Odp: Czym rozpakować *.ACE?

Autor: franek (franek_at_mail.com.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 06:20:58 MET

Użytkownik Tomasz Byczek <byczektom_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:946253257.10882_at_gateway.newsgate.pl...
> Tak kolego mieliśmy ten sam problemik. ACE rozpakujesz najszybciej i
> najlepiej Windows Comanderem 4.0. Ciągnąłem kiedyś demko do Savage4 o
> nazwie Savage Island (~19 MB) i po sciągnięciu patrzę .ace. = problem.
Przy
> próbie rozpakowania WinAce pokazywał błąd w hierarchi katalogów i
stawał po
> 10 %. WC poradził sobie z tym bez żadnych problemów i demko poszło.

Właśnie zaczełem zasysać WinAce z http://www.winace.com a tu znowu WC4
mnie zaskakuje..
Ludzie wiecznie przekonują mnie o jego zaletach, a ja wciąż nie mogę
przekonać się do niego.
(przyzwyczajenia...)

Spróbuję użyć go jako unpackera..
Thnx.