RefreshRate pod DOS4GW

Autor: Cezary Widzinski (cezarek1_at_kki.net.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 01:23:10 MET

Witam!
Problem jak w tytule:
W sesji w95 uruchamiam program korzystajacy z dos4gw a ten uruchamia sie w
trybie 640x480 z 60 hz...
czy mozna to jakos zwiekszyc, bo ekran nieprzyjemnie miga?
(Nie wiem ile kolorow - to powyzej wyswietla mi monitor.)
W reg wpisalem RefreshRate=85 dla tych rozdzielczosci i wszystkich palet -
dziala w windzie ale pod dos4gw nie.
Karta - banshee16mb pci, DOS4GW wersja 1.97, rzeczony program - stara gra
M.A.X. 1.
Help, please...!

Pozdrawiam

--