Re: Modem Microcom

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 01:03:41 MET

Maciej Więckowski napisał(a) w wiadomości:
<002d01bf4fdf$7ae9b0a0$7018a0d4_at_administrator>...
>Za 305zł mozesz miec modem ZOLTRIX 56k VICE 2MB zewn.
>a modem ZOLTRIX 56k VOICE ROCKW wewn. kosztuje tylko 140zł
>I nie musisz prenumerowac zadnej prasy.

jasne, ale od razu polecisz po psychotropki do apteki jak Cię zacznie szlag
trafiać przy złomtrixie - no, chyba, że akurat trafisz na jeden z dobrze
działających egzemplarzy (ale szansa jest niewielka).
Wiem jak jest, bo sam miałem kilka egzemplarzy a i inni też bardzo często
narzekają.
Co nie znaczy, że za tą cenę nie można kupić innego dobrego modemu :)