Re: Fire Wall

Autor: Kazik Zmijowski (kazzzmij_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 00:29:49 MET

On Sat, 25 Dec 1999 01:31:54 +0100, "Lee" <wingchun_at_alpha.net.pl>
wrote:

>mam w98 i stałe łacze (via HIS) do i netu - Pytanie :
>- jaki najlepszy sposób zabezpieczenia (myślałem o Fire Wallu)
>- gdzie ew można to dostac (skąd zassać :-))))

AtGuard 3.22 lub BlackIce Defender 1.8.6.11. Coś chyba powinno być na
http://fosi.hotmail.ru/

Przyda Ci się bo "ruch w interesie" robi się coraz większy. Przez
ostatnie dwa dni byłem podpięty pod sieć coś ze dwadzieścia minut
(dynamiczny IP), i w ciągu tylko tego czasu ze sześć razy skanowano mi
porty w poszukiwaniu prosiaków, netbusów i innego badziewia.

Jak tak dalej pójdzie to niedługo większość ruchu w sieci będzie
kreowana przez "poszukiwaczy przygód".

Pozdrawiam,

Kazik Żmijowski
Aby odpowiedzieć usuń jedno "z" z adresu