3D STUDIO MAX DELPHi -KSIĄŻKI, INSTRUKCJE

Autor: CaMaCho (wojtas_demb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:28:58 MET

Cześć,

MAm PC i załatwiłem se dwa programy Delphi 5.0 Enterprise i 3D Studio MAx/
I mam prośbe.

Czy ktoś z was wie gdzie w internecie mógłbym zamówić książki w których były
by różnorakie opisy tych programów (jakieś sklepy internetowe)?

Lub może strony poświęcone tym programom na których znajdują się pomoce
instrukcje itd.

Chciałbym nadmienić że jest początkującym użytkownikiem tych programów i
bardzo chciałbym się nauczyć ich obsługi.

Pozdrawiam

!! Wojtas !! Camacho

P.s.
Proszę was abyście przysyłali mi odpowiedzi na email. Bo wiadomość tą
wysłałem na pare odpowiednio tematycznie grup i też czekam na odp. poprostu
nie jestem w stanie odebrać wszystkich postów z tylu grup a bardzo mi na tym
zależy.