Odp: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Nedd Ludd (brogo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:20:36 MET

A brak driverów do karty muzycznej , graficznej , cd-romuto mało ?
Jest jeszcze brak radiatora na procu i 2 miesięczna naprawa cd
romu[badziewie]
Kiedy kumpel poszedł do sklepu po drivery kazali sobie zapłacić po 30 zł za
dyskietkę z driverami do muzycznej.
Poszukaj sobie jeszcze strony antioptimusowej-PESSIMUS -tam jest więcej
opisanych przypadków jak oszukiwali czy wręcz okiradali klientów.
Marek Brogowski
neddludd_at_poczta.onet.pl

Użytkownik Marek Chmielarz <do_at_not.mail.me> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ADt84.347$W3.7330_at_news.tpnet.pl...