Odp: Odp: HIS i udostepnianie polaczenia

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_vc.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:01:20 MET

| Heh... a kto mowi o zarabianiu pieniedzy?
|
| A czy polaczenie sieci lokalnej 6 osob do HiSa i dzielenie kosztow na
| 6 to tez przestepstwo????

A handel na ryneczku bez płacenia podatków -- to przestępstwo?
Uzyskaj koncesję i stań sie ,,normalnym" dostawcą.
Zbieraj forsę, inwestuj, plać podatki...
Tylko czy Ci na to t-pies pozwoli?

Być może w umowie jest to ,,odpowidnio" potraktowane.

Lc.

Postscriptum: ,,Rewelacje" o HISie przepisałem z jakiejś (fachowej) gazetki.
Przyznaję jednak, że nawet ułamek sekundy poświęconej na myślenie
powinno wywołać u mnie wątpliwości, gdyż wg. zdrowego rozsądku,
nie da się metodą bit, po bicie przesłać więcej owych bitów, niż wynika
to z częstotliwości fali nośnej; a o tym, że ,,normalna" telefonia przycina
sygnały gdzieś tak przy 3kHz -- wiedziałem.

Na usprawiedliwienie przypomnę swoje słowa: ,,nie jestem ekspertem".
Wprowadzonych w blad -- przepraszam.

LC.