Dodatkowa partycja nie wiadomo skąd !!!

Autor: Smg (smg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 22:27:53 MET

Mam (byc moze lamerski )problem. Kupilem twardziela Seagate 10 GB i
podzielilem go na nast. partycje:
1.Primary -fat32 ok 2GB (c:)
2.extented ext2 (linux) a na niej 2 dyski logiczne - 940 MB i 72 MB(swap)
3.Primary - fat32 ok. 6.7 GB (e: a powinien byc d: !)
Mniej więcej tak własnie pokazuja strukture twardziela wszyszkie programy do
partycjonowania jakich probowalem.. Jednak pod win98 pojawia mi się jakis
dodatkowy dysk d: z ktorym nic nie mozna zrobic(windoza chce go caly czas
formatowac na poj. 6GB ).W dodatku w trybie dosowym mam dostep tylko do
partycji c: i do tego dziwnego d: .Duzej partycji e: nie widac albo widac
smieci. Co sie dzieje?