Re: Problem z polaczeniem :(

Autor: Marko (marko_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 20:28:01 MET

Strażak napisał(a) w wiadomości: <84802e$sr$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Mam tak wlasnie ale to nic nie pomaga :(

Zrywanie polaczenia mozliwe jest podczas razacych zanikow sygnalu.
Mozna temu zaradzic ( lub probowac zaradzic ) przez :
menu start / ustawienia / panel sterowania / modem / wlasciwosci.
we wlasciwosciach wybierz zakladke / polaczenia a nastepnie
przycisk / zaawansowane a w polu / dodatkowe ustawienia wpisz
    S10=50
Wykorzystujemy tu jeden z rejestrow modemowych ( S10 ) , ktory
zmusza modem do podtrzymania polaczenia przez ( 50 = 5sek )
5 sekund nawet gdy sygnal zaniknie calkowicie.
Wieksza wartosc nie jest wskazana , gdyz zbyt duze ustawienie
tego rejestru zbyt dlugo realizuje polaczenie.

Polaczen bez rozlaczen.

poZDROWIEnia !
      marko_at_box43.gnet.pl