Odp: Jaki modem?

Autor: Robert Dachowski (olesn1_at_priv6.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 19:38:44 MET

Użytkownik Ciacho <ciozda_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_Gx94.6279$W3.143396_at_news.tpnet.pl...
> Czesc wszystkim. Mam krótkie pytanie: czym różnią się od siebie dwa modele
> Zoltrxa: Spitit i Cobra? Czy tylko ceną? Czy warto kupić Cobrę, czy może
> dolozyc pare zloty i "szarpnac sie" na Spiryta?

Cobra jest bez swojego procesora, a Spirit ma swój procesor
A i bym zapomniał Cobra i Phantom musi mieć minimalny zegar procesora 160
MHz
Ale ja mam Phantoma i mi się dobrze z nim pracuje :)

Robert Dachowski
meracd_at_kki.net.pl