Re: Yamaha

Autor: krist0fer (krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 16:30:47 MET

On Mon, 27 Dec 1999 13:53:03 GMT, Paweł Tadejko
<ptad_at_ii.pb.bialystok.pl> wrote:

>w przypadku SCSI mozesz bez obaw pracowac w win podczas nagrywania
>natomias na IDE - jak to mowia "[..] nie probujcie tego w domu [...]" -
>;-)

dodam jeszcze, ze nawet przy scsi _wszystko_ zalezy od programu. u
siebie (p166, 64ram, cienki dysk seagate 3.2, i wlasnie 6416s scsi)
winoncd (w kazdej wersji) musial byc odpalany absolutnie bez niczego,
byle zamieszanie na dysku konczylo sie sfakana plyta, mam takich plyt
ponad 20). po przejsciu na nero nie zwalilem ani _jednej_ plyty,
podczas wypalania robie w wordzie, 2x mirc, ssh, ze dwa slowniki, ftp.
dodam tylko ze update nero 4070 wypala dane ze zlym crc. update 4075
jest ok.

i to by bylo na tyle.