Zanikający cyklicznie obraz w karcie TV ?

Autor: Jester (sithjedi_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 14:22:37 MET

Witam wszystkich ...
Mam nie lada problem . Kupiłem sobie kartę Tv - dokładnie jest
to model Aver Media TV Capture 98 ...
Wszystko odbiera bardzo ładnie jest tylko jeden DUŻY problem .
Mianowicie co jakieś 20 - 25 minut zanika mi obraz , tzn. albo
ekran ciemnieje i zostaje sam głos albo karta " gubi wszystkie " kanały
i muszę ją programować od nowa . Pojęcia nie mam co się dzieje .
Jest to strasznie uciążliwe i denerwujące .
Mam ET6000 .
Czy ktoś spotkał się kiedykolwiek z takim czymś ???
Jesli tak to proszę o pomoc !!!

Pzd - Areck