Re: DVD bez dekodera sprzętowego - PROBLEM

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 13:31:12 MET

Andrzej Karpicz <andrzej.karpicz_at_tcs.com.pl> wrote in message
> Witam...
>
> Mam problem z odtwarzaniem filmów na DVD. Nie mam dekodera
sprzętowego.
> Używam WinDVD. Wkładam płytkę, zaczyna lecieć reklamówka wytwórni filmów,
> która trwa z 30s. i dalej nic. Filmu się nie da obejrzeć.
> Testowałem to na trzech różnych, oryginalnych płytach i nic. Zawsze leci
> reklama i nic więcej. Może spotkał się ktoś z was z takim problemem.
> Komputer musi dawać radę (PIII z Rivą TNT2). DVD to LG x 8.

Sciągnij z http://dvd.tvmania.pl program drive info i zobacz czy czasami nie
kupiłeś DVD LG zablokowanego na region 1 czyli USA, Kanada.
U nas szeroko dostępne są filmy z regionu 2 (Europa). Reklamówki jako osobny
track mogą być region 0 (cały świat) i będą bez problemu odtwarzane.
Zobacz też jaki region masz ustawiony w WinDVD.

--
Pozdrówka
Funky