Re: UDMA66 to pic na wode czy nie?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 13:19:33 MET

DooMiniK <doominik_at_wroclaw.eta.pl> wrote in message

> Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> napisał:83soe6$1a97$1_at_news.ipartners.pl...

> [ciachy]
>
> Standard /66 pokaże swoje możliwości, gdy
> dyski 10000 obr/min będą w ogólnym obiegu

DPTA372050 ma 7200 obrotów/min i 2MB cache.

Nie uważam żeby ilość obrotów miała wpływ na to czy ten sam dysk będzie
szybszy w UDMA33 niż w UDMA66 czy odwrotnie.
Zauważ że tu nie chodzi o ich wydajność tylko o stosunek wydajności do
użytego interfejsu.
Teoretycznie stosunek ten powinien być równy 2, a napewno powyżej 1.
Tu jednak stosunek jest mniejszy niż 1 czyli ten sam dysk pod UDMA66 chodzi
wolniej niż pod UDMA33.

--
Pozdrówka
Funky