Problem z polaczeniem :(

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 12:53:03 MET

Drodzy grupowicze!

    Niedawno przeinstalowywalem system Windows '98 i musialem na nowo
instalowac modem. No i mam drugi raz problem z tym zwiazany. Mianowicie po
zainstalowaniu modemu, utworzeniu polaczenia itd. lacze sie na kilka minut i
potem serwer zrywa polaczenie. Kiedys juz tez tak mialem i nie pamietam jak
sie z tym uporalem. Probowalem zmieniac juz ustawienia chyba wszystkiego co
sie rusza (modem, opcje internetowe, telefonia, dial up ...) Nic mi to nie
pomoglo. Nawet kilka razy instalowalem modem na roznych sterownikach i nic.
Sam modem dziala na pewno bez zastrzezen kwestia dotyczy oprogramowania lub
ustawien. Ustawialem wszystko tak jak pokazali na stronie
www.sec.polbox.pl/konf.html (lacze sie przez wojskowa linie z Polboxem). Co
ciekawsze komp mojego starego tez jest podlaczony na tej lini i u niego
wszystko chodzi na tych ustawieniach. Co o tym sadzicie? Co jeszcze moze byc
przyczyna niepowodzen? Czy zmieniac ustawienie portu COM3 ktory Windows sam
sobie wybral? Pomozcie !

Porady prosze na priva