Pomocy! problem z portami (dlugie)

Autor: Grunge (bliznacy_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 11:48:34 MET

Przechodze odrazu do zeczy:
w piatek podlaczalem do kompa mysz ale zamiast do com1 to podlaczylem do 2.
Nie wiem jak to sie stalo, wszystko oczywiscie przestalo chodzic jak
powinno, jak sie zorientowalem podlaczylem mysz prawidlowo, ale to nie jest
najwazniejsze chodi o to ze od tej pory wszysto sie totalnie zjebalo i juz
zupelnie nie wim co robic. Chyba najwazniejszy jest tu modem, zaczne od
niego - mialem go na com4, (wczesniej z powodzeniem chodzil na 2), teraz com
3 i 4 nie sa potrzebne wiec je wywalilem, przestawilem modem (us robotiks
sportster voice 33.6 PnP internal) spowrotem na com 2 i co sie dzieje,
pierdolony win zamiast com 2 caly czas instaluje mi kom 4 - jako fizyczny,
ja go oczywiscie wywalam, a jak doistalowuje com2 ("recznie" co przeciesz
jest nie do pomyslenia) to pokazuje sie on jako wirtualny, jak przestawie
modem na com 4 to win instaluje com 2 i tak sie mijamy, przeciesz ten
chlerny com 4 jest wogole niepotrzebny, jeszcze jak mam modem na com 2 to po
jaka cholere on instaluje com4. Przeinstalowalem juz system dwa razy ale to
nic nie dalo. Od tej pory siec tez zaczyela szwankowac ale juz nie bede o
tym pisal bo bedzie za dlugo.
Jak zmusic win zeby mial tylko com 1 i 2 oczywiscie jako fizyczne, bez
rzadnych comow 3 i 4. Jak ustawie w biosie recznie zakres i/o w comie 2 na
standardowy 2f8/irq3 to pisze ze jest oknflikt, jak go zignoruje to wszystko
wyglada jak powinno sa tylko com 1 i 2 ale oczywiscie nic nie dziala jak
ustawie na auto to instaluje sie com 1 i 4 (a przypominam ze modem jest na
com2), przeciesz powinnien byc com 1,2 i ewentualnie jak ja sobie tego
zazycze com4.
Dobra koncze to bo juz troche dlugie, mam nadzieje ze ktos wie co sie dzieje
i zrozumial o czym pisze,
dzieki
pozdrowienia i dobrej zabawy w sylwka.