Odp: aver capture+p200MMX

Autor: Paweł (krakow_at_krus.zetobi.com.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 09:24:34 MET

Użytkownik Michal Zadworny <mikent_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Mby94.6333$W3.145539_at_news.tpnet.pl...
> Chcialbym sie dowiedziec, czy majac tuneer telewizyjny Aver Capture mozna
> odkodowac CANAL+ na calym okranie. Chodzi mi przede wszystkim o procesor.
> Czy PENTIUM 200MMX bedzie procesorem wystarczajacym?

Przed momentem napisałe, że to działa.
Niestety nie jest tak fantastycznie. Owszem działa jednak wyraznie brakuje
troche mocy bo dekodowanie urywa sie momentami. Najwieksze problemy
pojawiaja sie, przy dekodowaniu np widoku widowni podczas transmisji
sportowych, ale zblizenia grajacyc hsa juz O.K.

Paweł