Re: Odp: SB 128 PCI to straszny szajs!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 00:24:44 MET

On Sat, 25 Dec 1999 11:01:26 +0100, "DooMiniK"
<doominik_at_wroclaw.eta.pl> wrote:

> ~~~~~~
>czy ty masz wszystkich w domu ?
Aczego Ty chcesz. !50zl za kable to nie jest jescze top cena. Bywaja
duzo drozsze. Jesli komus zalezy na porzadnej jakosci dzwieku to
wywala czsem wiecej kasy.
Z drogiej strony Eagle torche chyba przegiol kupujac kable za 150 zl
do SB128.

Nie ma to jak porzadna karta...

Raz sie nacialem na SB128 i od tego momentu trzymam sie z daleka.

Pozdrowka
Glide