Re: Nagrywarka - instalacja

Autor: remove (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 23:24:20 MET

Niejaki Marcin Walczak (walczakm_at_poczta.onet.pl) twierdzi:
> Tak też myślałem, że odpowiedz nie będzie jednoznaczna.
> Instrukcja podaje, iż lepiej jest podłączyć na IDE-2 CD-ROM
> (Master) a CD-R (Slave).

Jaka instrukcja? W mitsumi napisali odwrotnie...
Nagrywarka najlepiej master i bez cdka na tej samej
tasmie. I najlepiej wyrzucic busmaster (glownie
przy plytach na chipsecie VIA) bo sie cuda dzieja...

A instrukcja po polsku do mitsumi 4x4x24x (ta na plycie w pdf)
jest wrecz genialna... Jak ktos sie chce posmiac to polecam.
Dopiero jak poczytalem wersje angielska to skapowalem
o co im chodzi ;)))

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"