riva problem

Autor: Maciej Wawrzynczuk (wawrzync_at_oceanic.wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 21:12:19 MET

Uwaga! jestem w sprawach kart 3d troszke zielony wiec moe gadac bzdury.
Mam TNT2 (viper v770) i dziala ona w systemie (...)98 srednio.
Programy uzywajace direct3d lataja cacy, a opengl (np quake2) nie za
bardzo.
Chodzi toto chorobliwie wolno: kilka klatek na sekunde i wydaje sie ze
wykozystuje software`owy randering. Chodzi na oryginalnym,
sredniowiecznym
sterowniku ktory dostalem razem z karta. Na nowszych sie wykrzacza. Tzn.

niezupelnie sie wykrzacza, winda sie laduje do konca i kiedy czlowiek
juz
chce otwierac szampana wszystko staje deba. Co za chlera?