Re: Nagrywanie audio - test plytek

Autor: Jakub Kaprzyk (qba_at_pluton.krakow.linux.org.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 19:13:59 MET

A ja mam inne pytanie. Czy odtwarza komus z was audio nagrane na CD-RW na
zwyklej wiezy? U mnie to jest tak, ze zarowno moj CD-ROM Hitachi 24X jak i
nagrywarka Yamaha 4416E radza sobie z tym bez problemu, a wieza Sony,
ktora ma 4 lata (moze dlatego?) ni cholery nie chce takiej plytki
zobaczyc. Dodam, ze oprocz tej wady chodzi dobrze - czyta wszystkie
nagrywane "jednorazowe" plytki bez trzaskow czy przerw (nagrywalem na
Maxwellach, Sony, TDK, Primco, BTC, Verbatim, jakies nonamy, Data File
[takie czerwone 80 minutowe - BTW - idelanie sie overburninguja - udalo mi
sie nagrac 82 minuty i na koncowych sciezkach nie bylo zadnych bledow
/moze to po prostu szczescie ;)/]).
Ja mysle, ze to po prostu za stary model jest - 4 lata temu CD-RW nie byly
tak popularne jak teraz (jeszcze rok temu kosztowaly mase kasy, a teraz
ostatnio kupilem za 12 zl). Bo roznica w CD-RW i zwyklymi to chyba troszke
inna wiazka lasera? A moze sie myle...

--
                                Jakub Kaprzyk
                                qba_at_nethq.net