Odp: Celeron - Slot 1 czy PPGA

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 16:49:33 MET

> lepiej PPGA bo z 300 mozna wyciagnac 450 i wiecej
> a celeronek na slot 1 nie chce wcale dac sie podkrecic
> (z mojego wlasnego doswiadczenia)

Bo moze trafiles na "niepodkrecalny" egzemplarz. Tez mialem
Celerona 300 i wyciagnalem z niego 333 MHz (ale mialem
beznadziejna plyte - moze to dlatego :/ ).

> wnioski wyciagnij sam

Teraz mam Celerona 400_at_570 PPGA i jest cool. Nie wiem ile jest
prawdy w tym, ze procki na slot-1 lepiej sie podkrecaja niz
na PPGA ale tak slyszalem.

--
Pozdrawiam
       Birdy