Re: Nowy na grupie - pytanie ...

Autor: Tomasz Jędralski (Tomasz_Jedralski_at_poczta.fm)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 16:42:06 MET

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: <83vhao$eui$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Jest to grupa o komputerach więc wal na tą właśnie grupe.

Dzięki . Oto moje pytania :

 1. Mam 2 dyski . Czy na obu muszą być zainstalowane programy typu Windows ,
NC , sterowniki itp. , czy też mogę ten mniejszy sformatować i używać go
jedynie jako archiwum ?

 2. Mam ruchomy dysk . Jak go wyjmować ? Czy kluczyki do tego typu dysków są
standard ?

 3. Co oznaczają i czym się charakteryzują poszczególne hierarchie NG ( alt
, free , rec ) ?

 4. Jak można zmienić tekst pojawiający się na początku odpowiedzi do NG
 xxx napisał dnia xxx w wiadomości xxx ) ?

 5. Jak można w Outlooku zapisać cały wątek z NG na dysk za jednym razem ?

 6. Czy każda NG ma swoje FAQ i archiwum ? Gdzie ich szukać ?

 7. Na jakim serwisie najkorzystniej umieścić swoją stronę WWW . Chodzi mi o
jakieś darmowe konta . Sprawdzony serwis .

 8. Jak wysłać swoją stronę WWW ? Czy w 1 folderze ?

 9. Kilka słów o kodowaniu . Jakie obowiązuje ? Jak odpowiednio zakodować
stronę ?

10. Gdy łączę się z netem , aby odebrać pocztę to po ~ 25s. łączenia się
muszę jeszcze czekać ~1min. , kiedy to sprawdzane jest hasło ( chyba ) . Czy
coś jest nie tak ? Czy 1min. to nie za długo ?

11. Co oznacza : AFAIR , crosspost , lamer .

12. Jak anulować swojego posta ?

13. Co trzeba zrobić , aby założyć nową grupę ?

Wiem , że sporo tych pytań i niektóre mogą brzmieć głupio , ale może
zlitujecie się nade mną w święta .
TIA i Wesołych Świąt .

Tomasz ' Tommy ' Jędralski