DVD - problem z ...

Autor: Palladyn (palladyn_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 14:07:49 MET

Witam

Mam następujący problem , więc niedawno postanowiłem rozszerzyć swojego
kompa o DVD , nie kupiłem dekodera (bo na ten sprzęt który mam bez problemów
wyrabia bez dekodera)
Tylko pjawił mi się następujący problem : Chciałbym sobie pooglądać tą
wspaniałą jakość obrazu (:) na telewizorze . No i tu pojawia się problem ,
bo nie mam dekodera (kosztuje ok. 350 zł) , a moja karta graf. nie ma TV OUT
. Czy jest jakieś tańsze rozwiązanie od kupna dekodera , lub ewentualnie
nowej karty graficznej z TV OUT ?

Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dziękuję.
Wesołych swiąt i szczesliwego nowego roku .

Palladyn
Palladyn_at_kki.net.pl