Re: Jak dać speeda myszy genius netmouse pro

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 10:46:37 MET

Chodzi mi o stosunek drogi przebytej na padzie i monitorze, czyli to
ustawienie jakie jest w panelu strowania dla myszy.
To co oferuje panel to za mało. Np taki dosowy imouse.com, którego dostałem
z myszą primaxa daje możliwość ustawienia większej szybkości.
(więc doskonale sprawdzał się w Q1), ale mi chodzi uzyskać większą szybkość
pod windą w czasie normalnej pracy.

--
Pozdrawiam,  Andrzej
Użytkownik Robert Wojciechowski <bigkret_at_medianet.pl> w wiadomości do grup