Re: Jaka jest wlasciwa konfiguracja? (modem)

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 14:16:25 MET

> Ostatnio przeinstalowywalem Windowsa i musialem instalowac wszystko od
> poczatku. Jak zwykle mam juz od 2 dni problemy z konfiguracja modemu.
> Mianowicie po polaczeniu sie on-line jestem moze ze 2 minuty a potem
> rozlacza mnie. Dadam ze lacze sie przez wojskowa linie z Polboxem i ze juz
> czytalem na ich stronie jak powinny wygladac ustawienia. Nie
omaga:( Bylbym
> niezmierniewdzieczny gdyby mi ktos pomogl ustawic wlasciwa konfiguracje.
> Mysle ze blad kryje sie na ktores z zakladek tego okna: (zalacznik).

Pogielo sie gosciu??? Pchac taki bzdurny zalacznik i ktory ma jeszcze 85
kB???

Chyba zrobiles to specjalnie - u mnie to zgrabowane okno po redukcji do 16
kolorow (w ktorych nawet ladnie wyglada jeszcze cieniowany bar) "wazy" 8kB,
czylu 10x mniej!!!
Po odcieciu cieniowanej belki i przyciskow OK, zamianie na odcienie szarosci
i zredukowaniu palety w trybie Indexed Colour, do 8, ma juz tylko 5 kB!

.... ze juz nie wspomne o tym, ze opis zawartosci okna (w tym
"zaptaszkowanych" opcji) mogles zrobic w ASCII - czyli NAPISAC CO MASZ
WLASCZONE A CO NIE!!!

- wylacz "zaloguj sie do sieci" i "... kompresowania oprogramowania",
"NetBEUI", "Zgodny z IPX/SPX" - zostawiajac tylko "TCP/IP"