Odp: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 00:39:03 MET

> Ja planuje zakup LG, wlasnie dlatego, ze jest tania.
> Jesli to prawda z tymi 300 plytami to chyba zrezygnuje.

Bzdura ... 300 plyt to mozna wypalic jak sie ma szczescie na nagrywarkach
Mitsumi, Philips, niektore Yamahy (tam gdzie optyka jest Philipsa).
A LG na razie wydaje sie byc ok - przynajmniej u mnie jest ok. (ok. 170
plyt).

> Ktos moze zdarzyl juz zuzyc nagrywarke tej firmy?

Chyba nie ... - przynajmniej na grupie jeszcze nikt sie nie chwalil.

> (bedzie potrzebna do wypalania najwyzej paru plyt w
> tygodniu, po jakims czasie nawet mniej - to chyba
> roznica?)

Z pewnoscia jest roznica miedzy "wypalaniem", a "brakiem wypalania". Ale
kurz w optyce pewnie osadza sie tak samo :))

--
Pozdrawiam
       Birdy