Re: AMD K6 233 kontra Intel 233 MMX

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 23:28:18 MET

Iza & Mak napisał(a) w wiadomości: <386539fa_at_news.vogel.pl>...
>Witam szanownych grupowiczów , wesołych i zdrowych œwišt, mam pytanie , a
>mianowicie który z tych procesorów jest lepszy pod względem zastosowań
>domowych ?, Czy można gdzieœ znaleœć porównania? Czytałem na grupie coœ o
>przetwarzaniu zmiennoprzecinkowym, że Intel może a AMD nie, czy to
>zauważalnie widać dla przeciętnego użytkownika, np. gierki, obróbka obrazu
>itp. Zgóry dziękuję za podpowiedzi.

iP233MMX
Zdecydowanie. AMD K6 w pierwszej wersji to kicha. K6-2 juz moglby konkurowac
(K6-2/266 i iP266 sa porownywalne - iP266MMX instnieje ! byla krotka seria).
K6-3 jest lepszy. Ale K6 to proc do serwerow WWW stron domowych :) Niech
stoi i nic nie robi - byle sie nie wieszal.

Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl

\\ Kto pyta nie bladzi.