SB Live! 1024 - PROBLEM :-(

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 21:27:19 MET

Mam chyba dość osobliwy problem z SB Live! 1024. Polega to na tym, że
podczas odtwarzanie dźwięku z głośników wydobywają się różne zakłucenia w
postaci trzasków i pisków gdy tylko system zechce skorzystać z twardego
dysku (np. podczas uruchamiania programów). Sprawdzałem z dwoma zestawami
głośników - jest tak samo. Po za tym dźwięk jest bardzo czysty. Gdzie może
być problem? Czy karta jest uszkodzona? Dysk to Quantum Fireball EX 6.4A (z
zeszłego roku), głośniki Creative Labs Four Point Surround FPS 1000
(subwoofer + 4 satelity), inny zestaw z którym próbowałem, to 2 kolumny
Encore 2-drożne 100 W PMPO i 2 kolumny Panasonic'a podłączone przez
"pseudo-wieżę" Panasonica czyli trochę dziwny zestaw - obserwowane efekty
identyczne. Wcześniej korzystałem z karty opartej na chipie Yamaha 724A (coś
w tym stylu) z podłączonymi głośnikami Encore - takich efektów nie
zaobserwowałem. Aha - po otwarciu obudowy jedna rzecz wydała mi się dziwna:
kabelek łączący kartę dźwiękową i CD-ROM był owinięty wokół przewodów
łączących dysk i zasilacz... Jeszcze jedno - efekt ten występuje zarówno na
satelitach przednich jak i tylnych.

Czy ktoś ma jakiś pomysł? Z góry dziękuję, za wszelkie sugestie i
komentarze. Czy konieczne jest oddawanie komputera do serwisu czy może uda
się rozwiązać ten problem we własnym zakresie... ;)

--
  ToMeK 'neas' \\ http://www.mlodziez.pl -- http://viper.pl/~neas
   neas_at_post.pl \\ Let's make this life the better life to live...