Re: Dziwny problem z Creative Blaster TNT 1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 20:05:40 MET

Pewnego dnia, Roman Sąsiada <katoda.CIACHNIJ.TO_at_poczta.onet.pl> na
pl.comp.pecet napisał(a):

>Byc moze moj problem wynika z tego, ze to byla, jak napisalem,
>przeinstalowanie DX7a na istniejace DX7.

Mam to samo. Winda SE, na to dx7, ostatnio dx7a. Aha - mam takze CL TNT

 Przypuszczam, ze gdzies tak za
>miesiac bede wyrzynal WIngroze i instalowal od 0 (katalog Windows
>utworzony by l tak dawno, az 20.11.1999 ;) i przypuszczam ze wtedy
>wszystko wroci do normy...

U mnie sie husta od lipca.

Bartek

--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." ,  Roy Batty, Blade Runner, 1982