POMOCY!!!

Autor: Krzysztof Ogrodnicki (ogrodnicki_at_lodz.home.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 16:44:29 MET

Sytuacja jest następująca przy każdym starcie W95 mam komunikat "Problem z
Rejestrem". Można zresetować komputer albo odpowiedzieć nie i wtedy startuje
z jakimś okrojonym rejestrem.
Mam zachowany dobry rejestr importuje go resetuje komputer a sytuacja jest
bez zmian.

Gdzie może leżeć przyczyna takiego zachowania W95?

Czy może to być wadliwy procesor?

Sugsetie i podpowiedzi proszę kierować na email.

Ps. Jeszcze nie przeinstalowałem W95, ponieważ obawiam się że mam problem z
prockiem, a komputer chodzi tylko z małymi utrudnieniami.