q2,q3 i asus 3400

Autor: Marcin N. (Marcin.najdyhor_at_cyber.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 15:11:40 MET

Mam problem posiadam karte graficzna Asus 3400 [riva tnt]
i czasem przy uruchamianiu q2 lub q3 pojawia sie bialy lub szary ekran i gra
sie wiesza ewentualnie uruchamia sie i chodzi potwornie wolno ,pomaga
jedynie zmiana rozdzielczosci ,po ktorej normalnie plynnie dziala .
podejrzewalem sterowniki karty graficznej , i zainstalowalem najnowsze ale
to nie pomaglo
co moze byc przyczyna tego ?

konfiguracja kilku komputerow na ktorych mam ten sam klopot [ i na
wszystkich tak samo sie dzieje] to Celeron 366 lub 333, dysk 6,4, plyta
glowna acorp [Bx] lub zida [zx] ,64 mb ram [100] , orginalny Asus 3400
[riva Tnt] karty dzialaja pod Win95 OSR2, procesory nie sa przetaktowane ,
rivy rowniez nie, w innych grach nie zaobserwowalem podobnego zjawiska ,za
to np po odpaleniu i dluzszej grze w starcrafta ,nie da sie uruchomic q2 lub
q3 bez restartu kompa....

Nie mam pojecia co moze byc przyczyna ,moze ktos mial podobny klopot?