Odp: Nagrywarka FUJITSU

Autor: Marcin Walczak (walczakm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 13:02:52 MET

Kupiłem tą nagrywarkę bratu na gwiazdkę, ale niestety wczoraj
okazało się, że muszę ją oddać do reklamacji ( Windows podaje, że
napęd nie jest gotowy, a sama nagrywarka nie chce wysunąć tacki ).
Jak będę miał działający napęd to podzielę się spostrzeżeniami
( na razie mam ochotę wyrzucić ten sprzęt z dziesiątego piętra ).
Na razie

Marcin Walczak
Email: walczakm_at_poczta.onet.pl walczakm_at_klub.chip.pl
           lub walmar_at_polbox.com

Użytkownik bambus <mospin_at_friko.internet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:80fhba$e9h$2_at_aquarius.webcorp.com.pl...